felnottkepzes
Felnőttképzés

A marketingkutatás korszerű módszerei

A képzés megnevezése
A marketingkutatás korszerű módszerei
Képzési szint
Rövid szakmai képzés
Képzési terület
Üzleti
Képzés jellege
Kontakt
Képzés időtartama
20 óra

Áttekintés

A képzés célja

A vállalatok gyakorta kerülnek olyan helyzetekbe, amikor a fogyasztókról, versenytársakról, beszállítókról az egyéb gazdasági szereplőkről speciális információkra van szükségük annak érdekében, hogy egy adott marketing jellegű problémát sikeresen kezeljenek. A hagyományos kutatási módszerek mellett egyre jobban teret nyernek a speciális technikák (kísérletek, műszeres megfigyelések, hibrid módszertanok, neuromarketing, online marketing), amelyek alkalmazása sokáig nem képezte részét a gyakorlatnak. Speciális vállalati piaci, üzleti, marketing problémák megoldására irányuló kutatások indításához és lebonyolításához szükséges szakmai ismeretek.

A képzés leírása, főbb témakörök

  • Kutatási probléma meghatározása, kutatási célok, kutatási kérdések
  • Kutatási brief és kutatási terv készítés
  • Szekunder marketingkutatás
  • Hagyományos kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú)
  • Alternatív kvalitatív kutatások
  • Kérdőíves vizsgálatok (személyes, telefonos)
  • Online kvantitatív kutatás
  • Neuromarketing, műszeres megfigyelések
  • Egyéb speciális kutatási technikák

Jelentkezési határidő

Folyamatos

Képzési díj

Kérjen ajánlatot!

Képzés helyszíne

Miskolci Egyetem

Képzési hírek

Összes hír
Összes hír