A mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó területeken együttműködési keretmegállapodást írt alá a Miskolci Egyetem és a United Call Centers Kft. A szerződés értelmében a Miskolci Egyetemnek a mesterséges intelligencia területén kínált képzéseit a United Call Centers sikeres vállalati tapasztalatával gazdagítja, lehetővé téve ezzel a hallgatók számára a piaci igényeknek megfelelő, kiemelkedő tudás megszerzését.
A partnerségben a United Call Centers Kft. (UCC) és a Miskolci Egyetem szakértői és oktatói közösen dolgoznak azon, hogy a hallgatók naprakész információkkal ismerkedjenek meg a legújabb MI trendekről és technológiákról. Az egyetemistáknak lehetőségük nyílik gyakorlati tapasztalatszerzésre a UCC-nél, részvételre a vállalat által támogatott szakmai képzéseken, valamint a legtehetségesebb hallgatók számára akár karrierlehetőségek is megnyílhatnak.
Az együttműködés hosszú távú stratégiai partnerséget teremt a két intézmény között, amelynek legfőbb célja a legmagasabb színvonalú oktatási és gyakorlati lehetőségek biztosítása. A partnerség kiterjed továbbá a Miskolci Egyetem működésfejlesztésének területére, így a mesterséges intelligencia alapú technológiákon keresztül az adminisztrációs és kommunikációs folyamatok további javítására is fókuszálnak.